O našem podjetju


Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

CENE IN NAČINI PLAČILA:

Cene artiklov, ki niso na zalogi in so predmet politike dobaviteljev se lahko brez opozorila spremenijo. Pred naročilom izdelka boste obveščeni o ceni na dan povpraševanja.

Vse cene artiklov v  so v evrih. DDV je obračunan po stopnji 22°%. Cene artiklov veljajo do spremembe in jih lahko prodajalec spremeni brez predhodnega obvestila.

Načini plačila:

- gotovina ob osebnem prevzemu artikla

- nakazilo na račun po predračunu .
Če želite plačati naročene artikle po predračunu, vam bomo preko e-maila posredovali predračun s potrebnimi podatki. Naročene artikle vam bomo poslali, isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan po prejetem plačilu, na željeni naslov.
Kupcu v primeru odstopa od naročila (plačilo po predračunu), vrnemo kupnino na njegov transakcijski račun nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh, če je njegova zahteva v skladu z zakonskimi predpisi ali v primeru medsebojnega sporazuma in splošnimi pogoji.
- plačilo po povzetju – poštni stroški in provizija za odkupnino po ceniku .

ROK DOBAVE:

- ob osebnem prevzemu – po dogovoru
- ob nakazilu na račun po predračunu – odprema pošiljke isti dan, najkasneje naslednji delovni dan, po prejemu plačila
- ob plačilu po povzetju – ob naročilu do 17.00 ure, se pošiljka pošlje še isti delovni dan, ob naročilu v soboto, nedeljo ali praznikih se pošiljka pošlje prvi naslednji delovni dan.

VELJAVNOST PONUDBE ALI OGLASA:

- do odprodaje zalog

LASTNIŠTVO ARTIKLOV:

- artikli so do končnega plačila kupca v lasti prodajalca
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko se medsebojno dogovorita o nakupu – telefonsko naročilo ali naročilo v elektronski obliki. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca. Kupcu izdamo račun v pisni obliki z razčlenjenimi stroški. Navodila, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno, si lahko kupec tudi ogleda v Spletni trgovini.
Kupoprodajna pogodba – naročilo, oddano v elektronski obliki, je shranjeno na sedežu podjetja.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA:

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca: info@swat.si Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je kupcu na voljo v tej rubriki.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov.

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema blaga, ki je predmet odstopa od pogodbe. Vračilo bo izvedeno z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in s tem nima dodatnih stroškov. Prodajalec ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo prodajalčevim splošnim pogojem poslovanja.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

REKLAMACIJE:

V Mshop-u se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Artikel lahko reklamirate na e-naslov info@swat.si. Artikla ni mogoče reklamirati, če gre za artikel, ki je bilo izdelan po navodilih kupca oz. prilagojen njegovim potrebam in če gre za kupčevo nepravilno oz. malomarno ravnanje.

STVARNE NAPAKE:

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarno napako prijavite na mail: info@swat.xi.  Na spletni strani je tudi obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake .Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

PRITOŽBE IN SPORI:

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja morebitnih pritožb, kupec se kupec lahko v vsakem trenutku telefonsko ali po elektronski pošti poveže s prodajalcem.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno – brez posredovanja sodišča. V primeru, da spora ni možno rešiti sporazumno, je za reševanje pristojno sodišče v Ljubljani.

Mshop -  Eurosan d.o.o., Nove Fužine 49, 1000 ljubljana

[prenos] 0.1 MB pravica-do-odstopa-od-pogodbe

OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE

[prenos] 0.1 MB uveljavljanje-pravice-do-odstopa-od-pogodbe1

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE

[prenos] 0.1 MB obrazec-za-vracilo-artikla-za-uveljavljanje-stvarn

OBRAZEC ZA VRACILO ARTIKLA ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE